snurretassa Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har hatt litt trøbbel med bekkenet i flere mnd, dvs i setemuskulaturen og i korsryggen. Det har gått veldig greit i det siste, jeg har vært flink til å ta hensyn til meg selv. Men da jeg våknet i dag, kjente jeg at jeg er skikkelig øm i halebeinet. Merket ingenting da jeg var oppe på do i natt, så det har liksom kommet på morgenkvisten. Synes det er så rart... Skal sitte i mange timer i bil i dag, så dette passer dårlig! Flere som har opplevd at det har kommet så plutselig? Noe som hjelper?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 vet ikke hva som hjelper, men jeg fikk plutselig grusomt vondt i halebenet sent en kveld. Var så fælt at jeg nesten ikke fikk sove.. vet ikke hvorfor det kommer en gang..
snurretassa Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Varte det lenge eller gikk det over? Jeg vet at mange sliter med det lenge, også etter fødselen. Og DET frister ikke... Det er jo hormonstyrt dette her, så når det først har kommet, er jeg redd det varer en stund. Takk for svar!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Det var borte dagen etter..heldigvis! Hvis dette er noe som blir en plage gjennom graviditeten, så går jeg til osteopaten min.. Han har fikset meg før, gjør det nok om igjen..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå