Gå til innhold

Nå klarer jeg snart ikke mer julemas...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33 uker på vei med nr 3, og har styrt som en helt med juleforberedelser og gaveinnkjøp, og er helt utslitt. Det har vært ekstra slitsomt med gaver til barna i år, fordi både besteforeldre og tanter/onkler har gitt oss penger og bedt oss ordne med gaver fra dem. Jeg har ikke orket hele dager på kjøpesenter, så det har blitt veldig mange turer dit i stedet, kanskje like slitsomt egentlig. Vondt i rygg og bekken, og nå har jeg pådratt meg en skikkelig forkjølelse i tillegg.

Huff, jeg pleier ikke å klage, men nå har jeg bare lyst til å gjemme meg under dyna og grine:(

Huset trenger fortsat å vaskes, og julemiddagen skal lages....jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal overleve.

Måtte bare klage litt!

God jul til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å lære seg å si fra. Og siden du er på tjukka med nummer tre så har du sikkert en mann??

Skrevet

Joda, det er nok mest min egen feil:)

Er nok ikke så flink til å si fra, det er liksom alltid sånn at det er jeg som ordner med praktiske ting hjemme.

Vanligvis går det veldig greit, men nå som jeg er så redusert blir det litt verre å få til alt. Vi pleier å feire jul hos mine foreldre, men i år har de reist bort. Da blir det jeg som må ordne med julemiddag og diverse opplegg, og jeg vil jo at det skal bli så bra som mulig:)

Ja ja, det er jo ikke verre for meg enn alle andre, så nå slutter jeg å klage:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...