Gå til innhold

Var på kontroll hos jm i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og det virket ikke som hun hadde særlig tro på at bebisen skulle holde seg inne i magen til termin (nyttårsaften).

Jeg hadde ikke fått satt opp flere timer pga jula, men fikk en ny time neste tirsdag. Men ut ifra det hun sa og måten hun sa det på virket det ikke som hun mente jeg hadde behov for denne timen heller.. Så sa hun at jeg hadde fått et annet drag over ansiktet og så meeeget fødeklar ut (til tross for ikke så veldig mye action som tyder på at han har tenkt seg ut enda).

Så om hun vet hva hun prater om blir det kanskje bebis i armene istedet for i magen i løpet av helga, eller iallefall romjula..? :) Hadde egentlig avtalt at han skulle vente til over nyttår når han ikke har somla seg ut til nå, men.. Hehe..

SPENNENDE!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!

Jeg er også medlem i nyttårsgjengen, og har hele tiden tenkt at 3.januar var en fin dato å føde på. Før første gang i mitt liv har jeg virkelig planlagt og ønsket å gå over termin! De to første kom på termindagen.

Var hos jordmor på lørdag og hun fant ut at livmorhalsen var nesten avflatet og helt myk, men ingen åpning. Hun trodde heller ikke at jeg gikk til termin. I går sank i tillegg magen ned, det har aldri skjedd før. De to første har ligget høyt og bevegelig helt til _etter_ at vannet har gått og fødselen var i gang.

Så NÅ er jeg rimelig spent, håper inderlig å få komme forbi julaften i allefall... Har jo to små som gleder seg vilt til å feire jul - og det er ikke det samme med mammä innlagt på føden!

Vi må knipe igjen så godt vi bare kan, Maritpusen!

Skrevet

Kniper så godt jeg kan også, for jeg har alltid født før termin, og har som deg termin den 31 des.

Vil så gjerne være hjemme med de andre barna og mannen nå i jula, dog jeg tviler på at jeg går helt ut tiden.

Skrevet

Så artig å høre at vi er flere! :)

Ja, første milepæl nå er å komme seg forbi julaften! For da er det ikke et tema å ligge på føden en gang!! Jeg SKAL ha ribbe med sprø svor (og det tviler jeg på de klarer å servere i sykehuskantina).. ;p

Nei, damer, vi får bare knipe igjen en stund til! :) Skal bli moro å følge med hvordan det går med dere utover romjulen! :D

Stor juleklem fra meg!

Skrevet

ikke for å ta ut luften av ballongen altså, men har lest flere innlegg hvor leger og jordmødre har sagt de ikke tror vedkommende går til termin, så har de gjort det likevel. Jeg tror ikke noe på at man kan se det på ansiktet til noen at de føder om to uker kontra fire!

Problemet med slike utsagn er jo at man kan bli unødvendig skuffet eller bekymret alt ettersom:)

Lykke til damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...