grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 hvor høyt er livmoren deres? min er et stykke over navlen allerede.. skulle høre etter hjertelyden til lille i går og det tok en stund før jeg fant den for jeg lette alt for langt ned på magen fant den rundt navlen .. ingen tvil om at det var lille bebisen.. magen min er kjempe stor å vi ser tydelig hvor livmoren er.. nesten som jeg begynner å lure på om det er to der inne selv om ul har vist bare 1.. men siste ul var i uke 11 så d kan vel hende at den ene har gjemt seg?
Solstrålen_ Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Sånn var det for meg også. Jeg trodde babyen lå mye lengre ned enn hva den faktisk gjorde. Er i uke 17+ og hjertelyden var rett ved siden av navelen. Og så flyttet hun seg rundt hele tiden, så legen hadde nesten problemer med å få telt hjerteslagene skikkelig. Alt stod bra til da, og tellingen fgikk fint til slutt. - Men hun var jammen aktiv, den lille prinsessa der inne. har vært på en UL, så vet at det er en baby - skal på ny UL snart (ordinær)
♥REBECCA♥ Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 jeg er 17 uker om noen dager, har nesten ikke fått noe mage enda:) men klager ikke, svigers og mange andre vet det ikke enda, håper jeg klarer og sjule det til jeg er i slutten av januar, så kan jeg overaske dem da med at vi venter en til:) da tror jo sikkert dem jeg er ca 7 uker, men da kan jeg jo si at jeg alt er over halveis:) så får dem seg et sjokk til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå