Lea Laus Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Har dere hatt noen spesielle minner fra julaften? Selv husker jeg å sitte i sofaen med pysj og dyne og spise godis fra strømpa, mens jeg kjente lukta av juletre og ribbe. Nydelig:-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Mine minner fra da jeg var liten er å våkne grytidlig. Besøkte bestemor og bestefar på morningen. Så var det hjem for å se på Disney og vennene hans. Husker at hvis vi ikke fikk det med oss på NRK så såg vi det på SVT1. Vi hadde bare de to kanalene da jeg var liten. Også husker jeg den kriblingen som var i magen da jeg og broren min sjekket gavene som lå under treet. Det var så spennende og vi var sprekkeferdige til å åpne:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Lillejulaften kveld, gå til bestemor og bestefar i nabohuset, for der var det ferdig vasket og pyntet, mens alt sto på hodet hjemme hos oss. Pynte treet sammen med brødrene mine. Stå opp å se hva jeg hadde fått i strømpen. Bakedag med bestemor Donald Duck og vennene hans.
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Pleide alltid å sove hos besteforeldrene mine natt til julaften, syns det var så kjekt :-) Mine foreldre kom opp i 12-tiden. strømpe over peisen, grøt til nissen og pinnekjøttlukt... Og på juletreet hang det alltid sånne filthjerter med godteri i. Koste oss med askepott og disney og satt i pysjen lenge. Og grøt hos min oldemor :-)
Lea Laus Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2009 Filthjerter med godteri i hørtes koselig ut! Den ideen kommer jeg til å stjele om det er greit;)
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Det er kjempekoselig :-) Har ikke fått fatt i i år, men må ordne til neste år og lage tradisjon av det. Alle unger burde ha juletre med godteri-filthjerter=) bare å stjele ideen! :-) God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå