Gå til innhold

23 desember-hvor mange dager igjen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg termin idag, men det ser ikke ut til at det skl bli noen fødsel idag heller!! Får smøre meg med tålmodighet og nyte jula:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 16 dager til termin.

Skrevet

24 dager igjen... =0S skummelt og ha så få dager igjen rundt jul og nyttår altså...

Skrevet

Har hele 73 dager igjen! Men føler det er veldig kort tid igjen likevel. Skummelt;)

Skrevet

i dag er det akkurat 50 dager igjen:)

gleeeder meg!:)

Skrevet

16 dager igjen her!

Nyt jula Belladonna og alle dere andre - og lykke til!

Skrevet

29 dager... men merker jeg er veldig utålmodig allerede.:)

Skrevet

jeg har 39 står det,men jeg skla på ultralydkontroll igjen fordi ceverix var 18mm sist jeg var inne og gutten min har lagt hodet helt nede i bekkenet,jeg har hatt noen dråper blod når ejg tørka meg på do.og har så sterke kynnere at jeg tror det kan være maserier elelr noe i den dur,de kan var fra 25.35 sek og noen ganger er det 10 min mellom hver gang og andre ganger lengre tid,så hvis gutten min klarer å holde seg inni magen min til over nyttår skal de vurdere å sette meg igang pga helsa mi sidenjeg er født med ryggmargsbrokk og har store ryggproblemer og bekkenet.var på ultralyd i uke 33-34 dvs jeg ahr 2 forskjellige terminer og da veide gutten min 2571 g og var ca 32 cm rundt hodet

hva skal jeg tro

Skrevet

8 dager igjen og prøver å knipe igjen så godt jeg kan...vil være hjemme med de andre barna og mannen min i jula ;o)

Skrevet

9 dager igjen, og kjenner panikken komme krypende. Var veldig klar for en uke siden, nå har jeg masse harde kynnere og begynner å huske hvor vondt riene gjorde... grøss og gru, rett og slett pissredd er jeg.

Skrevet

83 dager igjen her...

Skrevet

42 dagen igjen her...... :-)

Men har mye kynnere, samt litt bløding i går.... sammen med litt slim ( muligens starten på slimproppen)

Han får holde seg inne til over nytt år....

Skrevet

9 dager til termin, men nå har plutselig 2-åringen min blitt syk og jeg mistenker at jeg har omgangsyke! Så det passer VIRKELIG ikke med fødsel nå!

Satser på januarbaby, jeg :)

Skrevet

11 dager igjen, og jeg vil hverken ha på julaften eller i romjulen, så han må bare holde seg der inne i 9 dager til. Men, om 9 dager er det baaare å komme! :)

Skrevet

70 dager igjen:)))

Skrevet

78 dager igjen :) Synes dette går kjemefort!

Skrevet

38 dager! Er vel høygravid, da?!?

Skrevet

81dager igjen:) håper tia flyr av gårde.

god jul alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...