AE84 Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 sliter skikkelig her! klarte å miste babycallen min i går!! og jeg kan jo ikke leve uten! så jeg må ut å kjøpe ny i dag! men hvilken?? hva er dere fornøyde med? har hatt en supernova (gamle), og er fornøyd me den, kanskje jeg bare skal kjøpe ny super nova!?!?!
Alba44 Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Philips Avent har vi og har alltid fungert bra.
Gjest 5 andre Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Har hatt 2 stk Super Nova. Har ikke vært fornøyd med dem. Nå har jeg en Doro (ca. 1000 kr) og en Philips Avent (ca. 1400 kr). Er godt fornøyd med begge, men liker allikevel den fra Philips Avent best. Den har mulighet for å sette batteri i babyenheten mtp. soving i vogn ute.
lille je Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er KJEMPEFORNØYD med Ikea sin! Begge enheter er trådløse og med batteri, så jeg kan ta med "min" del overalt og blir veldig mobil. Billig er den også, særlig med Ikea Family! Rett og slett et superkjøp syns jeg.
AE84 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 jeg synes det er viktig at de gir beskje når de ikke har kontakt med babyenheten! gjør ikea eller philips sin det??
lille je Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Hmmm..... Den gjør kanskje ikke det. Aldri tenkt over, siden jeg sjelden bruker den over "store" avstander.
AE84 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2009 hadde en som ikke gjor det før! og når jeg kjøpte supernovaen så ble jeg skremt over tanken på at jeg kanskje ikke hadde hatt dekning over alt! så det er litt viktig!! men er jo når det er over lengre avstander!! min sover ute inni boden! så da er det litt viktig!!
lille je Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Tenkte jeg skulle sjekke for deg, men finner selvsagt ikke bruksanvisninga...:S
Makko med to små gutter Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Vi har super nova og nå er batteriet på babyuniten gåent... -Helt enig dekningsindikator er et must når man skal bruke den utenfor hjemme. Jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne sette at jeg kun ble vaslet når ungen hadde skreket f.eks. 1min. Da mini har vane å skrike i 30sek midt på natta, og vekke "hele" huset... Før han sover igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå