Gå til innhold

hvilken babycall???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter skikkelig her! klarte å miste babycallen min i går!! og jeg kan jo ikke leve uten! så jeg må ut å kjøpe ny i dag! men hvilken?? hva er dere fornøyde med?

har hatt en supernova (gamle), og er fornøyd me den, kanskje jeg bare skal kjøpe ny super nova!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philips Avent har vi og har alltid fungert bra.

Skrevet

Har hatt 2 stk Super Nova. Har ikke vært fornøyd med dem. Nå har jeg en Doro (ca. 1000 kr) og en Philips Avent (ca. 1400 kr). Er godt fornøyd med begge, men liker allikevel den fra Philips Avent best. Den har mulighet for å sette batteri i babyenheten mtp. soving i vogn ute.

Skrevet

Jeg er KJEMPEFORNØYD med Ikea sin! Begge enheter er trådløse og med batteri, så jeg kan ta med "min" del overalt og blir veldig mobil. Billig er den også, særlig med Ikea Family! Rett og slett et superkjøp syns jeg.

Skrevet

jeg synes det er viktig at de gir beskje når de ikke har kontakt med babyenheten! gjør ikea eller philips sin det??

Skrevet

Hmmm..... Den gjør kanskje ikke det. Aldri tenkt over, siden jeg sjelden bruker den over "store" avstander.

Skrevet

hadde en som ikke gjor det før! og når jeg kjøpte supernovaen så ble jeg skremt over tanken på at jeg kanskje ikke hadde hatt dekning over alt! så det er litt viktig!! men er jo når det er over lengre avstander!! min sover ute inni boden! så da er det litt viktig!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle sjekke for deg, men finner selvsagt ikke bruksanvisninga...:S

Skrevet

Vi har super nova og nå er batteriet på babyuniten gåent...

-Helt enig dekningsindikator er et must når man skal bruke den utenfor hjemme.

Jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne sette at jeg kun ble vaslet når ungen hadde skreket f.eks. 1min. Da mini har vane å skrike i 30sek midt på natta, og vekke "hele" huset... Før han sover igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...