GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Tirsdag 15 desember kom vår lille vakre prins til verden.. Etter vannavgang på søndagen, gikk jeg og ventet på at riene skulle starte av seg selv så jeg slapp igangsetting på onsdag. Etter en halvtime med julehandling på kjøpesenteret startet riene med et smell (på senteret) de var veldig sterke og kom hele tiden. Jeg var da med moren min og samboer skulle hente størstejenta i bhg. Jeg ringte å ba han kommme å hente meg NÅ!! 1,5 time senere var verdens vakreste lille prins ute! Han var 4010 g, 53 cm lang og 36 cm rundt hodet. Var veldig intens og ganske så dramatisk for meg at det gikk så fort.. Mistet i tilegg en del blod! Men det endte bra og nå er jeg verdens lykkeligste Åhhh dere må glede dere <3
LivK har født Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 GRATUERER! Han tenkte vel at han ikkje skulle ta for mykje av tida di no før jul Gler meg masse til tulla vår kjem og, ventar nr tre så veit littegrann om det fantastiske eg går til - kos deg denne første magiske tida! FOR ein deilig julepresang!!!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Gratulerer så mye med adventsgutten din ;o) Må dere kose dere masse i jula og fremover. God jul og et riktig godt nyttår ;o)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 oi hjelpe meg... det gikk jaggu raskt ja... Men det gjør jo ingenting... nå som du har en liten gutt i armene:) GRATULERER så mye med julepresangen din:))) GOD JUL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå