yasmina Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 om morgenen ? Her begynner maset kl 0730... Mamma, kan jeg gaa til Skye ? I gaar stod naboen paa doera kl 0630 Med mammaen flagrende i nattkjolen bak han, i forsoek paa aa stoppe han foer han naadde doerklokka Jeg har sagt at de ikke faar ringe paa doera hos noen foer kl 0900, er det ogsaa for tidlig ? Det er hovedsaklig snakk om smaabarnsfamilier her saa jeg tviler paa at saa mange av dem sover lengre enn til kl 0700... Og det er ikke snakk om aa gaa inn til folk, de vil ha ungene med ut. Er jo sommer og sol her Ender vel med aa spoerre naboene
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Hmmm, vi har ikke småbarnsfamilier i nærheten, så jeg aner rett og slett ikke. Men snakk med naboene du - så blir dere nok enige om et eller annet tenker jeg. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 jeg har selv små barn, men syntes det er altfor tidlig når vi får besøk kl 9 om morgenen. Da er ikke vi klar til å gå ut. Jeg liker å gi barna frokost før de går ut. Men så er det jo sommer hos dere nå, det blir litt annerledes. Da er vi nok klar i ni tiden. Nå er det jo veldig kaldt og enda litt mørkt ute her kl ni om morgenen. Hall ti er mye bedre enn ni igjen syntes hodet mitt.. hehe:) Spør naboen din du. Hvis de er oppe og klar gjør det jo ingenting, er de midt i frokosten kl ni så er det nok litt kjedelig. Er de barna som andre sine så spiser de vel ikke så mye frokost lenger etter noen har vært og spurt etter dem.. Og Skye.. Har aldri hørt det navnet før jeg..Hvilken nasjonalitet er det.. Uttales det på "engelsk", som "skai"??
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har pleid å si til guttungen at han ikke får dra på besøk til noen før 9.30. Vet ikke om det er annerledes "der nede", men vi står aldri opp før 8-8.30 i helgene og når vi har fri, gjelder lillemor også. Om noen hadde ringt på døra før denne tiden tror jeg jeg hadde blitt smågrinete.
blond Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Vi sier klokken 10, det er sent nok for de ivrige små.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 her er den magiske grensen 9.30 om sommeren, og 10.30 om vinteren.... hmmm )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå