Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jenta mi på 2.5 har begynt med dette.. Hun er helt ekstrem og tar av seg bleia og kan gjøre det hvor som helst.. Har prøvd å forklare at dette kan du gjøre pår ommet men det går ikke inn.. Hvordan gripe an dette?
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Har en sønn som er veldig glad i fanten sin. Han hadde en periode tidligere i høst, litt over 2 år gammel, hvor han kledde av seg overalt, og lå og halte i denne fantastiske tingen som henger midt på kroppen. Jeg bare sier at han må ha klær på, ellers fryser han. Men jeg har aldri gitt ham inntrykk av at det er fyfy å ta på seg selv. Han er jo bare nysgerrig=) Etter en stund ga det seg av seg selv. Han kan fremdeles stappe hånden ned i bleien mens han ser barnetv, og jeg finner ham sovende i typisk mannfolk-positur, hehe;) Han prater ikke enda, bare babler, så det blir litt vanskelig å forklare ham når han bare babler tilbake... Men han kler ikke av seg hele tiden hvertfall.
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Hehe;) Han har alltid likt den tingen der, men før han lærte å kle av seg hadde han jo bare tilgang når bleien var av. Du kan tro jeg likte meg på stranden den sommeren han var litt over året. Badebuksa var jo lett å få av, og rett som det var stod han naken foran folk og dro tissen ut så lang den var, mens ansiktsuttrykket antydet at han bare stod der og kjedet seg liksom. Så ingen andre små gutter med samme tendens.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Sønnen min er også totalt forelsket i tissen sin. Han klemmer og drar i den så fort han får sjansen. En morgen på badet sitter han og ordner med sitt (3 år). Søsteren på 9 var også der. Plutselig gjør storesøster stooore øyne, og nesten roper: "Mamma, tissen hans står rett ut!!!" Hun er ganske greit orientert om babyer og den slags, men akkurat den detaljen hadde hun visst ikke fått med seg!
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Hehe, uffda! Jaja, greit å øære seg om anatomien først som sist;)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 jeg liker ikke at lillemann tar på seg selv. vet ikke hvorfor, men jeg blir utilpass med en gang. gjør han det, mens jeg skifter på han bleie, kjapper jeg meg og tar på den nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå