Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er alenemor til ei lita tulle på 2 år. Jeg og faren hennes er gode venner. Men vi klarer bare ikke å bo sammen. Nå er jeg gravid med samme mann, men vi bor ikke på samme sted, ikke engang i samme kommune. Hva skal jeg si til Nav, når jeg kommer med kravskjemaet? De kommer jo garantert til å tro at jeg prøver å lure dem. Noe jeg absolutt ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Ikke HVA du SKAL gjøre, men HVA du BURDE ha gjort; Tatt ansvar FØR du ble gravid! Du får liksom surret livet ditt til! Oppgitt!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Det går helt greit. Bare si at det var et uhell, og de vet at slikt skjer. En har jo en viss kontakt når en har barn sammen. Og at noen tiltrekkes seksuelt, selv om de ikke kan bo sammen, burde være like opplagt for NAV-ansatte, som for andre folk;) Jeg har vært der selv, og det var helt OK hele greia:) Bare vær ærlig du:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Hvis det er noen trøst, så tror jeg slike tilfeller blir stadig vanligere. Folk gidder ikke/orker ikke å flytte sammen, men har likevel et forhold.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 hei! dette går helt fint, skal du se:) jeg hadde samme problemet. har 2 barn med BF, og vi bor ikke sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Takk alle sammen for positiv tilbakemeldinger.. Jeg er likevel litt nervøs, siden jeg har en ganske vanskelig saksbehandler på Nav. Uansett så var ikke dette planlagt i det hele tatt, men skjedd er skjedd.. Jeg får la det briste eller bare. Går sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå