veldig fødeklar Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Sliter veldig med smerter i symfyseområdet, er særlig et problem når jeg sitte eller når jeg ligger for å sove. Har forsøkt med pute/dyne mellom beina uten hell. Lurer på å ta en paracett før jeg legger meg i håp om at det skal hjelpe, noen som har erfaring?
Belladonna med to gutter Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Smertene i symfysen er de verste, kan aldri se for meg at en paracet skal hjelpe, men du kan jo prøve en kveld- menta to stk hvis du først skal prøve. Uansett er det ikke noen god løsning. Vet alt om dette:/
hormonia&alienimagen3 Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Det hjelper ingen ting....hadde en kunne ta ibux hadde vel kanskje det hjulpet men paracet blir bare bortkasta...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 jeg har tatt paracet når smertene har vært skikkelig ille. har funka på meg, nå er ikke jeg typen som tygger paracet så fort jeg får vondt i hode så jeg har god virkning av de. om ikke annet så hjelper det i allefall så du klarer å sovne. har tatt en tab på 500mg. er i allefall værdt et forsøk. men ville ikke tatt det hver kveld da.
Gjest Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 jeg har også tatt dette en og annen kveld, har tatt to stk da, snakket med legen om det for to uker siden, gikk helt greit. men tar det bare når det er på det verste, og da demper de smerten litt ihvertfall...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har tatt paracet når det har stått på som verst om natta. Da synes jeg det har hjulpa slik at jeg har fått sove. Verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå