Gå til innhold

Er så lykkelig :) 22 Desember ble dagen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For d første så venter vi baby i juni,å gleder oss masse til d.....i dag hadde vi familie på middag å satt å koste oss å lo....Gutten min gikk ut en tur også kom han inn igjen helt rar i ansiktet,kom bort til meg...dro fram en rød rose,gikk på kne foran alle å ud komr ordene : jeg elsker deg,å har bestemt meg for at jeg vil dele livet mitt me deg å ongene,vil du gifte deg med meg?? ongene stod spennte å d gjorde resten av familien også...jeg begynnte å grine å d gjorde di andre også,å ut kom deg høyt fra meg : JA KLART JEG VIL......fytti men jeg er heldig å bare så lykkelig :) ville bare dele dette med dere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med frieriet... :o)

Det er en stor dag det gitt, vært gift i 2år og6måneder forige dagen og kommer aldrig til å glemme det øyeblikke han gikk ned på kne, vi hadde planlagt hele tiden og sett på ringer og å sånn, men like romantisk alikevel.. Skjønne menner...

Masse lykke til med alle forberedelser og det som hører med, knall tid i tilleg til graviditeten....

God jul klem fra meg...

Skrevet

Gratulerer! Det er helt fantastisk å være gift :)

Skrevet

Gratulerer!!!! Kom en liten tåre her også nå ;-)

Skrevet

Gratulerer!

Takk for at du delte med oss.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha, nå gleder vi oss bare til baby å bryllups planlegging... :)

Skrevet

Så utrooolig koselig :D

Gratulerer så masse !! Kjempe koselig melding å dele :D

Skrevet

åå gratulerer så masse!!! kjenner jeg ble skikkelig rørt jeg nå:) hehe, dissa hormonene(A)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...