Gå til innhold

Redd for at fødsel skal starte

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver eneste kveld jeg nå. Jeg er bare så teit..!! Har ikke termin før 17. januar, men hver kveld tenke jeg at fødselen kommer sikkert til å starte i natt!! Nå kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å gå å legge meg en gang. Her i huset er ingenting klart for baby, og jeg er hvert fall ikke mentalt klar. Og så er jeg så redd for at barnevakten ikke skal rekke fram før det blir skikkelig vondt osv (hadde en ganske rask fødsel sist)... Jeg skjønner at det er teit å tenke sånn, men greier bare ikke la være!! Blir helt sprø av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt.

Du kan jo begynne å gjøre huset baby-klart og kanskje snakke litt med den som skal være barnevakt (om det er noen bestemt) slik at vedkommende er klar over at dette bekymrer deg og kanskje kan berolige deg litt.

Også må du huske at babyen i magen din strengt tatt er klar for verden nå, så den tar iallefall ikke skade av det om fødselen skulle starte nå;)

Lykke til, og god jul!

Skrevet

Hei- som løvemamma skriver, kanskje hvis du får ordnet det praktiske at du blir litt roligere?

Vet ikke så mange andre råd, vil bare sende deg en klem:)

Skrevet

Takk, takk..! Jeg skal snart ordne det praktiske, må bare ordne jul først. ;) Har hatt det så innmari travelt med eksamner og sykdom i desember at jeg ikke har hatt tid til å være gravid eller så mye som tenke på hva vi må gjøre klart til babyen... Skal prøve å få litt tid til det i jula, men her er det i grunnen fullt program med familien framover... Sukk!! Jaja, vi må vel komme i mål til slutt... og om vi ikke gjør det går det jo sikkert greit likevel. Hvis babyen kommer, ordner det seg sikkert likevel (greier bare ikke tenke sånn på kvelden)

Jaja, ha en fin lille julaften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...