Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er en Kiwi-shopper, men siden ICA ligger like ved jobben min hender det jeg stikker innom der. HVER gang jeg kjøper frysevarene der finner jeg ut at de har vært tint og frosset igjen. Har liksom tenkt hver gang at det må være et engangstilfelle, og kjøpt en pakke med frossen mat neste gang også. -Kyllingfiletene derfra er alltid klistret sammen, sånn at jeg må tine 2 kg for å få løs en filet. Yey. -grønnsakene er tydelig falmede og litt innskrumpede, med masse is på Kjøpte 2 bokser med Dream-is i dag, og åpnet den ene til Greys. Den lå bare i halve boksen, resten var bare iskrystaller. Altså har den smeltet såpass at den fløt til den ene siden før den frøs igjen. Åpnet den andre, den så fin ut. Men etter en skje kom jeg til et tomrom, og nedi der var masse iskrystaller. FAEN! Skal aldri, aldri mer kjøpe mat der! Liker ikke å klage, men nå frister det å ta med isboksene opp igjen for å vise dem. Enten har de helt ræva-rutiner på frossenvarene sine, eller så har leverandøren for slakke rutiner.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Gå tilbake og klag, ellers skjerper de seg aldri!
nicknavn Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tenker at det må være noe feil med frysediskene deres. Jeg hadde klaget og sluttet å handle frysevarer der.
jordbærsjokolade Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Vi har det samme problemet med rimi her hvor vi bor. Utrolig irriterende ja! Aner ikke hvor mange mange jeg har gått tilbake med kyllingfilet som lukter promp jeg.
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Så teit. Men for å være ærlig er det der noe jeg heller hadde trodd ville skje med Kiwi. Jeg handler BARE på Meny. De er så overlegne. Til nød på Rema, Rimi osv. men da er det bare basisvarer som melk og smør.
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2009 Her hvor jeg bor har vi Kiwi, Mega og ICA. Ica suger, Mega har godt utvalg, men er dyrt og har dårlig frukt/grønt. Kiwi har greit utvalg, flott frukt- og grøntavdeling, og jeg har aldri opplevd dårlige varer hos dem. Og det er billig! Veldig fornøyd med Kiwien vår jeg=) De kan da umulig ha feil på 3 frysebokser vel? Grønnsakene ligger i en, kjøttvarer i en, og isen ligger i enda en. Svikt i rutinene en plass tenker jeg.
Lillesnuppis Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Jeg handler stort sett bare på Rema 1000. Visst ikke så er jeg på Meny, Maxi eller Ultra. Ica og Rimi har jeg ikke handla i på flere år nå. Det var bra butikker før, men fy søren så dårlige dem har blitt.. Å alle butikkene er like dårlige. Men Rema 1000 derimot syns jeg er veldig bra. Og billig er det der også. :-)
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2009 Ja, er innom Rema1000 av og til om vi er i nærheten, liker meg også godt der. Billig og bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå