Gå til innhold

En hikkende baby!!!


chic

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en baby i magen som hikker veldig mye. Hun har gjort det ganske mye de siste ukene. Blir gal noen ganger for kjenner det i rompa liksom. Men det er vel vanlig, de sier at barnet svelger mye fostervann. Noen som har erfaring m dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

 

JA jeg har en baby som hikker veldig ofte. Helt enig med deg, det er skikkelig ubehagelig nårr det pågår over tid - blir uvell og kvalm av det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også blir faktisk uvel av det. Har kjent den siste tiden at jeg er litt uvel ellers også. Men er kanskje vanlig det også på slutten. Har termin den 27 jan. Men i helga så hadde jeg faktisk omgangssyke og det er ikke moro med baby i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så behagelig nei!! men bebisen hikker ofte etter den har gjort pusteøvelser, så det er jo noe positivt i hikkingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også en jente baby som hikker ekstremt mye, men jeg synes ikke at det er ubehagelig akkurat.

 

Kanskje det er forskjell på hikkingen?

Det er gjerne rett før jeg skal legge meg og da er det ikke bestandig så lett å sovne. Ikke fordi det er ubehagelig, men pga det er jo litt forstyrrende av og til. Litt artig også da siden jeg bærer på en baby som jeg synes er litt rolig til tider og da er det jo positivt å kjenne at ho hikker for da skjer det liksom noe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...