Gå til innhold

Midt i et julepyntet hus har jeg laget en hedersplass.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

til ære for min kjære, kjære pappa som nylig døde fra oss.

En flott bilde av han i en ramme, 30 nydelige, røde roser og et hvitt lys ved siden av. Vi går inn i en julehøytid uten han, og tomheten kan vanskelig beskrives. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint!! Tror han følger med dere og setter stor pris på det. Prøv å få en fin jul.. Ønsker dere alt godt.Ta vare på deg selv og dine =) God jul!

Skrevet

Så fint!!

Tenker masse på deg!

Ihvertfall i dag.. i dag har jeg vært så sliten at følelsene har tatt helt overhånd. Det er så trist å tomt å gå en høytid i møte med stort savn, og klump om hjerte..

Vil tro det er tøffe dager for dere!!

God Jul kjære deg!

Kanskje vi 'treffes' på msn.. hvis ikke.. mange varme klemmer til deg!!

Skrevet

Du fikk meg til å gråte....... jeg var på kirkegården i går. Nå er det 8 år siden mamma døde og hverdagen er jo helt klart ikke preget lenger. Men med høytider kommer savnet og minnene frem.

Klem til deg

Skrevet

Høytider og merkedager er spesielle....

*Mange klemmer til deg*

Skrevet

Tusen takk for gode klemmer og varme tanker, jenter.

Pappa satte så stor pris på julehøytiden og at familien ble samlet. Jeg gjør det som pappa ville ha ønsket så sterkt; sette pris på alt det vi har og samtidig gi rom for å kjenne på savn og tomheten. Han var en så klok mann. Reflektert, varm og veldig snill. Han lærte meg så mye gjennom årene, men han kunne aldri lære meg hvordan mitt liv uten han ville være..

Varm klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...