Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Min manns bror og kone har bedt oss alle til julaften hos dem på 1. juledag fordi kona jobber julaften. For oss passer dette fint, da får vi to julaftener på rad, og kan feire jul både med dem og min familie i år.. Svigers nekter å komme 1. juledag fordi det ikke er julaften og man ikke kan gjøre slikt mot barna.. !?? De har tre barn som må feire julaften 1. juledag i år.. Er dette virkelig så forferdelig? Hvorfor kan ikke svigers komme og ha det hyggelig med barnebarna sine bare pga datoen..?? Skjønner ingenting jeg.. noen andre som gjør det..??
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg hadde nok også ment at det ble for dumt å feire julaften to ganger, og i det hele tatt på feil dag. MEN hvorfor ikke gjøre som de fleste andre, å feire julaften den 24, og invitere på middag og kos osv 1. juledag. Enesten forskjellen er vel pakkene, og de er langt fra de viktigste. Dette er bare min mening da. Men forstår også din tankegang at det er tåpelig bare pga datoer, men når dem har 3 unger så er vel noen av dem store nok til å forstå at julaften ikke der 25. desember
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 OI ! merker jeg er vimsete. Haha misforstod jo innlegget helt, men ja, jeg syns det er dårlig gjort å ikke komme bare pga en dato :S
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Hvor gamle er barna da? Er vel bare å si at juleften er på fredag, så kunne ikke ungene brydd seg mindre. Men om svigers nekter og komme så kan de vel bare være hjemme da. Dere kan jo feire for det!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Barna går i første og andre klasse og største er 18 år. Vi skal feire vi, men fatter ikke at de kan være så vanskelige at de ikke vil komme.. De kan jo feire jul på julaften også.. hmm... Jaja..de får bare feire alene de, da.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå