PAVEEL Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Små barn, store gleder, større barn, større gleder:D:D
Gjest vinterbrud Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Helt enig.Endelig svarte Meredith ja,og Izzie fikk operert ut tumoren.Ja,jeg er hekta på Greys.
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Fikk ikke sett jeg Gjekk det bra med Izzie? Skulle tro jeg glemmer at hun bare er en fiction så som jeg har tenkt på det i dag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå