Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Vi skal der til neste år Er det noen plasser vi må besøke eller spisesteder som ikke er så kjente, men koselige? En kan jo google, men andres erfaringer er jo somregel best
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Er ikke det i nærheten av Pisa? Isåfall må dere dra dit, sinnsykt fin by!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jepp Og dit MÅ vi jo Blir stas Er maaaange herrens år siden jeg var på utelandsferie HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Når skal dere reise? Hvis det er på sommeren må dere få med dere festivalen hvor alle damene løper fra mennene som er ikledd nonnedrakter. Fikk det med meg sist jeg var der, og det var kjempemorsomt. Etterpå spiste alle godt av typisk italiensk tomatsuppe og egg (visstnok noe tradisjon det også) og drakk masse god vin. Tror det starter rundt mai og forekommer noen helger frem til juli. Forresten bør du få med deg miniutgaven av tårnet, Pisa, i Lucca hvis ikke dere rekker å dra til selve Pisa. Ganske vanskelig å komme seg frem fra den ene plassen til den andre. Med barn er ikke å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Med barn mener jeg å ta de tradisjonelle fremkomstmidlene. Går fint med bil, men det er veldig humpete veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå