Gå til innhold

vite kjønn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ar vært på ul idag med nr 2 og vil ikke vite det denne gang..fler som vil vente i spenning?Hva er verst/best ved å ikke vite..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 3 i Mars - og har ikke fått vite kjønn noen ganger ;)

Ingen spenning i det da ;) Er noe spesielt med å ikke vite syns jeg ;)

Skrevet

Åh,at man har tålmodighet til det:D Er egentlg litt misunnelig på at noen klarer å vente. Jeg er så nysgjerrig så jeg ville vel egentlig vite det omtrent før jeg ble gravid:) men skjønner godt poenget med å ville bevare den spenningen til fødselsdagen.

Skrevet

Jeg vet ikke kjønnet på barnet i magen. Er i uke 24 nå. Både jordmor og lege menter det er jentepuls (150), men det er jo ikke sikkert i det hele tatt. Har to jenter fra før og har heller ikke vist kjønnet på de. Gleder meg til å få vite om det er gutt eller jente rett etter fødselen.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å vente. Min samboer syns det var tidlig og hadde bestemt seg for å vente, men på ul i går så "overtalte" jeg han til at han også burde vite. Syns det er koselig at vi begge vet.. Er 15+2

 

Da fikk vi bekreftet det min samboer har sagt hele tiden, nemlig at det er en gutt:)) Ble plutselig litt mer virkelig.

Syns også det er greit å vite med tanke på innkjøp. Måtte innom H&M for å kjøpe hans første plagg som ble en lyse blå bukse, jakke og sokker med supermann merke på hihi:))

Skrevet

Jeg har ikke klart å vente, har holdt på å dø av spenning før hver ul.. Har en gutt fra før, og noe av kosen sist gang jeg gikk gravid synes jeg var å kjøpe skjønne små lyseblå klær og annet. Fikk vite i går at det blir jente denne gangen, og kan nesten ikke vente med å kjøpe noen rosa små plagg (selv om hun nok må finne seg i å bruke en del lyseblått etter sin bror..). Hvis en ikke vet kjønn kan en selvfølgelig kose seg like mye med å kjøpe inn nøytrale farger, men for meg har det vært veldig viktig å vite kjønn for å forberede meg. Det har vært viktigere enn overraskelsen, men vi er jo forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...