<3 + <3 + ? Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 2åringen min har de siste dagene hatt litt dårlig matlyst. Han spiser, men ca halv porsjon til alle måltider. I går hadde han hatt løs avføring i barnehagen. En gang. Neste bæsjebleie kom i kveld, også ganske løst (ikke diare). Barnehagen mente dette var ille, men jeg klarer ikke helt å se det. Hvis han hadde brygget på noe, måtte han vel begynt å bli dårligere nå? Har hatt dårlig matlyst 4 dager. Formen og humøret er helt som vanlig. Jeg mener at det ikke er noe å bry seg om, men kanskje jeg tar feil? Noen som har vært borti dette?
ღBellღ&gulletღ Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Så lenge han virker kvikk og leker som før, kan det jo bare bære at han har reagert på noe mat. Ellers går jo omgangsyke i disse tider. Er du engstlig tar du kontakt med lege.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 HHender nå innimellom at man har etpar dager der man ikke er helt pigg uten at det ender i "skikkelig" sjukdom. Kan det være tenner eller er toåringer ferdig med det kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå