Gjest Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Har vært alenemor snart ett år. Syns alle sier at d blir bedre, men det gjør jo ikke d. Vil ikke ha tilbake eksen, men er så lei av å være alene. Føler meg så alene. Blir "ekskludert" fra masse sosialt, for folk ber bare par.... Har prøvd å få blitt med endel, men er tydelig ikke ønsket... På jentekvelder er jeg bra nok, men med en gang det inviteres par er jeg utelatt...Syns det er så trist å skulle sitte alene bestandig, særlig nå på nyttårsaften. I jula har jeg jenta mi, og da skal vi seff kose oss masse. har det supert sammen. Skal endel til familie osv, blir hyggelig. Men kveldene blir så lange når hun sover... sitter og koper på nett bare. og da kommer alle de tunge tankene... Jeg føler meg så utrolig ensom! Savner bare det å få en god klem liksom.... Og å ha noen som virkelig bryr seg om meg. Blir så veldig tydelig nå i jula, da har jo alle familietid... Treffer gutter iblant, jeg er aldri bra nok for dem heller... ikke de jeg liker iallefall... mister helt troa på at jeg kommer til å finne noen... Det høres sikkert ut som bagateller, og jeg er fullt klar over at folk har det verre... men dette er fryektelig vondt alikevel...
Kjærlighet <3 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Skjønner du syns det er vondt... Vet ikke hva jeg si, men en klem skal du få :-) *klem*
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg synes ikke det høres ut som bagateller, og man skal ikke sammenligne egne problemer med hungersnød og andre katastrofer. Du har det vondt, stakkar, og jeg skulle så gjerne hjulpet deg! Jeg kan forestille meg hvordan du har det, og det virker som du har møtt litt for mye motgang i det siste. At du ikke er bra nok etc. tror jeg ikke på. Jeg velger å tro at du bare ikke har møtt den rette ennå, og jeg håper at det snur for deg snart så du får det bedre, både sosialt og med deg selv. God klem.
Rampongi Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Helt sikkert at det dukker opp en du kan dele livet og par-kveldene med snart. Du får bare bruke julen på å kose deg med ungen og familien og plutselig så er det et nytt år med (advarsel: klisje..) nye muligheter. Mange gode klemmer og god jul kjære deg!
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Tusen takk for hyggelige svar. det varmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå