Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Har sett en 2armet lysestake med prismer på fra kremmerhuset, synes denne er sååå fin, men den koster 1000kr.... Synes det er litt i overkant for en lysestake, hva synes dere? Spandere på meg denne fine lysestaken....?
prekæs Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Definitivt, hvis du ikke sulter i hjel sånn ellers. Å kjøpe akkurat den man vil ha og ikke noe billigere alternativ, lønner seg i lengden
Tommage♀♂ Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Har du det som meg, som får penger fra gamle besteforeldre til å kjøpe min egen julegave? Hvis ikke er det jo bare du som kan bedømme om du har råd til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå