Gå til innhold

Unne meg dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett en 2armet lysestake med prismer på fra kremmerhuset, synes denne er sååå fin, men den koster 1000kr....

Synes det er litt i overkant for en lysestake, hva synes dere? Spandere på meg denne fine lysestaken....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt, hvis du ikke sulter i hjel sånn ellers. Å kjøpe akkurat den man vil ha og ikke noe billigere alternativ, lønner seg i lengden

Skrevet

Har du det som meg, som får penger fra gamle besteforeldre til å kjøpe min egen julegave?

Hvis ikke er det jo bare du som kan bedømme om du har råd til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...