Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Det er nå 11 mnd siden vi gikk fra hverandre, det har vært ett spesielt og merkelig år. Men har stabla meg på beina etter bruddet og ting går bra. Men gleder meg ikke til denne første julen uten barna mine... De er hos faren sin. Kjenner det er stusselig å pynte treet alene her , kjenner tårene presser på og jeg innrømmer jeg synes forferdelig synd i meg selv nå. Skal være så glad når jula er over! Det river i hjertet å ikke være sammen med guttene... Hadde min familie bodd nærmere så hadde jeg hatt dem, men det er for langt å reise til de i jula. Vet at det er tøft å være alene i jula, har forberedt meg på det, men nå kjenner jeg det virkelig synker inn.... Skal ikke ta julegleden fra dere som har roen , men måtte bare lufte meg litt..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Huff så trist... Sender deg en Varm juleklem.... Håper du har noen gode venner som du kan invitere i julen så du ikke blir helt alene....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Ja jeg har masse gode venner, men dette er en tung tid å se det positive i ting. Håper morgendagen er bedre. Vennene mine er fantastiske og bryr seg oppriktig. Blir i super godt humør av dem, men at guttene er hos faren ligger liksom å gnager hele tida. Må bare rette opp nakken og stå på , det blir nok bra selv om jeg er litt negativ nå... Takk for gooood og varm klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå