Gå til innhold

Litt frustrert over svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi avtalte for lenge siden at hun skulle ha våre barn på besøk fra fredag 18 til enten i dag eller i morra siden vi jobbet i helga og hadde litt annet å gjøre.

Vi kjørte ungene til henne(16 mil en vei) på fredag. Og hver gang vi har ringt for å høre hvordan det går har hun bare klaga over at hun ikke er 20 lenger og at det er arbeid å passe unger.

Vi hadde tenkt til å kjøre ned dit for å feire jul i dag, men da vi skulle til å dra fant vi ut at det det hadde vært så kaldt ute det siste døgnet at bilen var tappa for strøm, og i tillegg ble gubben spysjuk.

Så jeg ringte til henne og sa at vi måtte utsette kjøreturen til i morra siden gubben var dårlig. Da begynte hun nok en gang å klage over at hun var sliten og at det var masse hun måtte få gjort og at vi måtte for all del ikke komme sent i morra.

Jeg satt her med gråten i halsen, var så lei meg for at vi ikke kom oss av sted i dag før jeg ringte henne og den samtalen hjalp ikke på... Jeg ble bare enda mere lei meg. Hun kunne da i det minste slutta å klage over hvor "ille" hun hadde, og heller forstå vår situasjon litt.

Var ikke så mye som en god bedring heller...

Dette blir siste gangen vi kjører ungene dit... Nå får de heller komme hit.

Vi sliter med dårlig råd og bilen vår er ikke bra, og jeg vil ikke utsette våre barn for mere turer frem og tilbake på dårlige veier i en dårlig bil.

Vil de se ungene får de komme hit. De har en nyere, bedre bil.

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun passer ungene dine og så blir du sur når hun sier at dere ikke må komme så sent fordi hun har litt å gjøre og fordi dere faktisk kommer en dag for sent.

Du virker litt utakknemlig, du!

Skrevet

Og hun er faktisk ikke 20 lenger, samt at det er slitsomt å passe barn uansett alder.

Du trengte å få ut litt frustrasjon, og det trengte sikkert hun også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...