Mammatilsnart2:) Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Kan man kjenne når hodet fester seg ? Har ubeskrivelig smerte over/under skambenet. Stikking eller gnissing ben mot ben, vanskelig å forklare Lillegutt kommer 15, februar. Noen andre som har liknende smerter ?
milliemor :) Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg hadde veldig nedpress, og stikkinger i skjeden og mens murringer da hodet festet seg. Jeg var også rimelig sikker på at det var festet da jeg begynte med "knipeøvelser" og kjente at jeg "knep" om noe oppi skjeden..
Belladonna med to gutter Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg kjente det godt da han festet seg her! Skrudde seg på plass på en måte...! Mye nedpress og murringer siden, men fortsatt på tjukka!! Termin i morgen:)
Mammatilsnart2:) Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2009 Når festet babyen deres seg ? Kan kjennes som jeg kniper rundt noe ja, å denne natten har jeg vært oppe nesten hver time for å gå på do , (tisse)
Belladonna med to gutter Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Da skal du ikke bli overrasket om babyen din er festet neste gang du er til kontroll! Min festet seg i uke 34 tror jeg, og jeg er andregangs...Ikke så vanlig at de fester seg da. Men uansett er det normalt at de fester seg tidlig, og at andre ikke fester seg i det hele tatt!
spireliten Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Hadde det på samme måte selv i natt. Voldsomme stikkinger nede i magen og i ene lysken. samt veldig vondt i skambenet. Termin i midten av februar. kanskje lillegutt som inntok plassen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Ja, her stikker det skikkelig til i blant! Hodet er nesten festet kjente jordmoren på kontroll i forigårs, så det er tydeligvis derfor. Er også øm og stål i musklene rundt nerri der kjenner jeg. Var akkurat slik det føltes første gang også. Uke 38+1 nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå