Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hvor mye "tåler" en spire. Er 10 uker på vei og idag har eg kranglet og nesten sloss med tenåringen i hus. Kjenner jeg har helt vondt i magen..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Stort sett tåler de veldig mye. Det er veldig vanskelig å fremprovosere en abort. Med mindre du ble slått i magen, kan du nok ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Jeg hadde en maga krangel med samboeren min da jeg var ca. like langt på vei som deg. Jeg var sikkelig sint, skalv over hele meg. Var så sinna at jeg også fikk vondt i magen, da ble jeg bare redd og gråt masse. Samboeren min klarte å roe meg ned da. Hormonene kom tidlig for min del . Uansett så gikk det veldig bra, er ca 7mnd på vei nå God Jul og lykke til videre i svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Takk:) Ja en blir jo så redd. God jul
2 små og en undulat Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Jeg måtte fly begge gangene jeg har vært gravid, og jeg har flyskrekk de luxe:( Jeg var veldig bekymret for å miste (var i rundt 11 uke begge gangene) og fikk veldig vondt i magen. Men det gikk bra:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Tror nok det går helt fint.. Spirer tåler utrolig nok en god del.. Vondt i magen kan komme av så mye.. Liagmentamerter, kynnere (om du er stresset) hard\løs mage osv.. Jeg vet om ei jente som ble sparket av en fyr i magen når hun var 8uker på vei.. (Ikke typen, men gjennom jobb) og det gikk helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå