Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Er det vanlig å få forsinket mens etter bruk av angrepille? Noen her som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jepps.. helt vanlig.. Var 2-3 uker for sein.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 2-3 uker? Er det vanlig? Skulle hatt mensen nå, men kjenner kun sterke menssmerter i ryggen som jeg bruker å ha+ litt i magen. Fikk en ørliten blødning rett etter jeg hadde tatt pillen. Kan jeg anta at den har funket da eller?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Helt vanlig. Jeg tok angrepille, så var mensen forsinket nesten fire, men det viste seg at dette var helt normalt. 4. MULIGE BIVIRKNINGER Som alle legemidler kan NorLevo ha bivirkninger. Vanlige bivirkninger (forekommer hos flere enn 1 person av 100): Kvalme og brekninger, svimmelhet, tretthet, hodepine, smerter i nedre del av magen, brystspenninger, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, diaré og blødningsforstyrrelser.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Var ca 1 uke forsinket her. Har et annet spm når det gjelder angrepillen (ikke meningen å kuppe tråden HI). Men hva gjør man med p-piller da? Om jeg tar en angrepille, skal begynne på pillen igjen og mens er forsinket. Skal jeg da begynne på pillen da jeg skulle hatt mensen eller vente til den kommer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå