Gå til innhold

Skulle ønske den intense forelskelsen varte evig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker mannen min.

Vi har det godt sammen. Bra sex og kommunikasjon.

Men den stormende forelskelsen med sommerfugler i magen og ikke få nok av hverandre er det langt imellom.

Jeg er en drømmer. Ser på romantiske filmer og drømmer meg bort i all romantikken og kjærligheten. Skulle tro jeg fortsatt var 20, men det er noen år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk hvor lite man hadde fått gjort hvis man fløy rundt med i en sånn forelskelsens rus hele livet... Forelskelse er jo vitterlig en psykose. Godt den bare varer i 2-4 år ;-))

Skrevet

Å, jeg er så glad for at den første, intense forelskelsen går over! Selvfølgelig er det spennende osv, men noen ganger litt for spennende. Hva tenker han nå? Er jeg flott nok for ham? Hva mener han egentlig med det? Osv..... Nå nyter jeg bare å være helt meg selv, på godt og vondt, med mannen i mitt liv :-)

Skrevet

Vi har nå vært sammen i nesten 4 år, han skulle egentlig bare være en one night stand, men det sa pang! Campet i sengen hannes i 3 dager! På den tredje dagen sa han at han var glad i meg :) Jeg var ikke blitt glad i han enda, men det kriblet litt da han sa det :)

Vi klarte oss ca 3 dager uten hverandre, og etter det MÅTTE vi bare være med hverandre hver eneste dag.

Eneste pausene vi hadde var vel når vi var på jobb, men gledet meg så sykt til å se han etter de 8 timene. Slik er det hver dag nå også og jeg elsker det!

Jeg pleier å få "kjeft" av veninnene mine fordi vi er altfor forelsket, men jeg ler av dem og sier at det kommer vi aldri til å slutte med! Jeg håper og ønsker av hele mitt hjerte at vi at vi aldri kommer til å slutte med det ihvertfall.

Skrevet

Oppskrift:

Du har mannen din som den sikre og trygge, og den du får barn med. Så har du noen på si for å virkelig få oppleve forelskelsen igjen og igjen. Mens mannen er barnevakt, og tror du er ute med venninner eller jobber overtid nå igjen

Skrevet

vi er fortsatt nyforelsket etter 2 år.

og selv med en baby i hus finner vi fortsatt mye tid til værandre.

likevel så går dette over en dag. det gjør det til alle.

men etter nyforelskelse kommer kjærlighet har jeg fått høre.

og det stemmer sikkert :)

uansett om jeg tror nå at det aldri kommer til å gå over.. <3

Skrevet

Joda, det går over. Og særlig etter barn nr 2 og 3. Da får alle damer nok kos av barna sine, og vil aldri ha sex lenger. Også blir det travelt og stressende med barn, det blir mye jobb. Både med husarbeid og andre ting. Så blir det knuff, for mannen vil jo ikke gjøre husarbeid etter jobb, og særlig ikke uten at han har et aktivt sexliv å falle tilbake på- Er det stopp seksuelt, finner mannen også på mange andre rare ting, som f.eks å søke trøst hos venninner eller tilfeldige damer på nettet, som han legger planer for å møte etter heftige mailer og sms.

Skrevet

Med en baby i hus kan du nesten gå ut fra at mannen din har funnet en vikar for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...