Gå til innhold

trenger en spotify invitasjon ...noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer ikke videre, og har ikke lyst til å betale for noe jeg ikke vet åssen funker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke, desverre, siden jeg har reklame-versjonen... men kan du ikke betale 99 kr for 1 mnd eller noe da? Jeg syns det er genialt! Man kan ha 3333 sanger i 3 mnd (tror jeg) om man har betal-versjonen. Nå har jeg lagt maaaaaaaange sanger inn i en egen mappe, og det er bare å laste ned maaange til! :o)

Skrevet

joda,det kan jeg vettu :-))

men etter en mnd, mister en alle da eller? må lagre de kanskje en annen plass på maskinen....

er helt grønn på dette her asså....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, jeg tror ikke du får lagra dem.... Gubben sier hvertfall man må betale for å ha dem... :o)

Skrevet

ok :-))

men når du har feks betalt en mnd,da kan du laste ned så mange du vil (3333 stk) på den mnd, men om du ikke fortsetter å betale neste mnd,så mister du de alle sammen igjen ?? sånn og forstå tro?

men tror jeg tar det etter jul, har ikke tid til å sitte her og laste musikk nå...hehe...

ikke orker jeg det heller...

Skrevet

Spotify er jo bare en streaminggreie? Altså man kan søke opp musikk og legge i mapper osv, men du får ikke lagret det eller ført over på mp3 eller tatt det med deg på noen måte?

Men du kan spille det fra pc'en, evt koble pc'en mot stereoanlegg for å få god lyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...