Gå til innhold

hva synes du om hennes og mauritz? til deg? til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er noe dritt. mye søte klær til barn, men synes spesielt strømpebuksene i 2 pk til de minste er dårlige. synes også ofte at fargene falmer lett.

og til meg som er litt stor synes jeg utvalget til stor størrelse er dårlig. også dårlig form på det og det som det faktisk er fasong på mister veldig fort fasongen. kjøper en topp på hm i ny og ne men de holder skjelden lenge.

og undertøyet synes jeg heller ikke er noe bra.

synes også det virker som om de er en "fancy" kjede, så de setter stadig opp prisene, selv om kvaliteten blir verre.

synes ikke de er så bra egentlig. liker cubus bedre selv om kvaliteten ikke er å juble av der heller

hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert til barn, og synes strømpebuksene faktisk er ganske deilige! Til meg, not so much ;-) Er noe med formen på gensere og skjorter som blir feil til min kropp. Har derimot med hell kjøpt et par jeans. Skjerf, hatter og luer derimot kjøper jeg gjerne på H&M. Har en sykdom som heter "tilbehør" *sukk*

Skrevet

enig med deg, mye tilbehør som er greit, men synes også formene er helt rare. må ha stor str og de blir lett formløse

Skrevet

Handler nesten aldri til meg selv på HM lenger. Cubus har fått mye pent i de senere årene, så jeg handler heller der. Eller andre kjeder som ikke er så alt for dyrt.

HM har mye søtt til barna da, så de får litt derfra.

Bestiller ejg på nett liker ejg faktisk Ellos bedre enn HM. Ellos har fått mye pent i det siste!

Skrevet

bra til baby for da blir det ikke så slitt, men hater det til større barn. 2 runder i trommelen så falmer det

Skrevet

Helt greit og ikke mer enn det:)

Skrevet

dårlig kvalitet fra wannabe fancy kjede..

Skrevet

Jeg syns Cubus og Kappahl er mye bedre.

Skrevet

De har tapt seg mye søtt babytøy men i dårlig kvalitet. Resten av tøyet er ikke pent til damer men noe av herre tøyet er greit.

Skrevet

høvelig greit til barna.. men finner vel oftere noe til ungene på lindex og kapphal.. cubus her jeg bor er så elendig at jeg ikke finner noenting! ikke engang de supre peanuts ullboddyene de hadde før.. :( :(

gina tricot finner jeg faktisk de fleste klærne til meg selv..

hmm.. bhene på H&M er jo absolutt ikke noe for folk med litt større pupper.. de faller jo ut med en gang.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...