Gå til innhold

hva synes dere om hennes og mauritz? til deg ?og barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er noe dritt. mye søte klær til barn, men synes spesielt strømpebuksene i 2 pk til de minste er dårlige. synes også ofte at fargene falmer lett.

og til meg som er litt stor synes jeg utvalget til stor størrelse er dårlig. også dårlig form på det og det som det faktisk er fasong på mister veldig fort fasongen. kjøper en topp på hm i ny og ne men de holder skjelden lenge.

og undertøyet synes jeg heller ikke er noe bra.

synes også det virker som om de er en "fancy" kjede, så de setter stadig opp prisene, selv om kvaliteten blir verre.

synes ikke de er så bra egentlig. liker cubus bedre selv om kvaliteten ikke er å juble av der heller

hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm det eneste jeg synes er at det er dårlig utvalg i de litt større str... noen klær er litt små i str,bruker L men noen av de er mye mindre enn enkelte andre plagg...synes jeg men..

men liker klærne til barna veldig godt=)

kjøper mye der til sønnen min å stedattra, har ikke tenkt no mye på om fargene falmer.. men de gjør kanskje det?

Ellers handler jeg en del til barn og litt meg selv p cubus også,men det er vel noe av det samme der også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eneste jeg handler på H&M er neglefil og andre accesories, 95% av alle klærne mine er fra Lindex og Cubus! Jeg syns begge disse forretningene kombinerer bra kvalitet, pris og trender. Dog er nok Lindex mest konservative, og Cubus litt mer up rocking:)

Skrevet

Barneklærne på H&M er helt greie, men liker absolutt ikke utvalget av klær til oss jentene/damene. Må si jeg liker Cubus MYE bedre, både barneklær og dameklær.. men når det kommer til undertøy liker jeg å handle det på lindex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...