Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Sitter og ser meg rundt. Huset er vakker pyntet. Mine to søte små sover. Jeg har en kjekk mann som er ute for å kjøpe julegave til meg. Vi skal feire jul sammen med familie, og er invitert på middag hver dag hele julen, hos foreldre, svigerforeldre og venner. Foreldrene mine passet barna nå i helga så vi fikk gjort forberedelser til jul. De tok med barna på juletrehogst. I morgen skal vi sette ut grøt til nissen sammen med venner og spise et koselig kveldsmåltid. Under juletreet ligger gaver fra familie og venner som bryr seg om oss. Vi har handlet til den store gullmedaljen, men er langt fra blakke. Mamma lager alt av julepålegg til oss som hun kommer med i morgen. Vi har gode trygge jobber der vi liker oss godt, og vi er ved god helse. Jammen er livet godt å leve!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 heldige dere er:-) vi er bedt til og feire julen hos mamma. forrige jul ble vi kastet ut på julaften, fordi typen hennes ble sur. (full) lillegutt var 9måneder. Og regner med at hun kommer til og være full og spydig denne julen også. men denne julen har jeg to barn, og trur egentlig jeg heller vil feire julen aleine med barna mine, enn å få ødlagt julen deres av en full mormor! God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå