Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 han er bare 2 år han eldste. Han løftet opp guttungen på 6 måneder, fra vippestolen som stod på gulvet inne på badet, og mista han på gulvet. dette har aldrig skjedd før, at han har prøvet og løfte han opp:( jeg sprang inn på rommet for og hente sokker, og da hørte jeg minstemann gråt. kom inn på badet, og der låg han på ryggen. så han måtte ha slått hodet da:( Jeg har ringt legevakten, men dem sa at jeg bare måtte se an situasjonen. Hvis han har fått hjernerystelse, ville han da ha sovnet etter han fallt i gulvet? er ca 3 kvarter siden nå. Han er våken, og følger med, men jeg tør ikke å la han sove ennda:(
Underveis --> Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Det har nok gått helt flott! Her dundrer Lillemann fra stående minst en gang om dagen :-S Han har ikke helt kontroll ennå, og det skjer så fort at selv om jeg står rett ved siden av ham, så er det ikke alltid til å unngå. Lyden av barnehodet mot parkettgulvet er ekkelt, men det har altså gått bra hver eneste gang. Han er forresten straks 9 mnd. En 2-åring kan ikke ha løftet han særlig høyt heller, så jeg ville tatt det helt med ro :-) God Jul!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Tusen takk for svar! det lettet mit hjerte! Mistemann sover i vippestolen ved siden av meg nå, sånn at jeg kan vekke han for og kontrollere han i ny og ned, stakkars:) God Jul til deg også
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Sånt skjer! Det går nok fint ) Så lenge han skrek med en gang og er i fin form nå, så har det godt bra... Ikke godt for mammahjertet, men dette blir nok ikke siste gang )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Du kan ta det helt med ro ,det går bra :)Det er som hun sier over her ,storebror kan ikke ha løftet han veldig høyt . De sier at når de begynner å gå så tåler de og falle fra sin egen høyde . Det blir nok mye knall og fall fremover ,når han begynner å krabbe og gå . Men skjønner at du syns det er ekkelt . To tips: så lenge de gråter med en gang og de ikke blir søvnige rett etterpå ,går det som regel bra. God Jul
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 tusen hjertlig takk for svar:) Ja han våknet nå, så nå er nokk alt bra:) God Jul:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Det har sikkert gått helt fint med han, bare følg med litt ekstra med på han. Fallet kan jo ikke ha vært så veldig høyt.. For noen uker siden skjedde det som aldri skal skje hjemme her, gutten min fallt ned fra stellebordet og gikk rett i flisene, det gikk heldigvis bra, de tåler nok mer enn vi tror...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 20:02: huff, så skummelt:( men godt å høre at det gikk bra med han. ja, jeg trur nokk dem gjør det, men det er litt skummelt uansett:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 huff ja, det var veldig skummelt, begynte ikke å slappe ordentlig av igjen før etter et par uker etter ulykken, var livredd for hjerneblødnig.... Men takk GUD for at det gikk bra! Det gjør det sikkert for babyen din også.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 ja, det var akkuratt det jeg tenkte på også! ser vel litt for mye på Legene(fem) han er veldig opplagt nå, så det gikk nokk bra:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 når min minstemann var liten hoppet storesøster på magen til babyen,det var et uhell , men gud å redd jeg var. legen sa til meg at babyer tåler mere enn vi aner. så dette har nok gått bra:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 ja er nokk mulig vi overreagerer litt, men det er ungene våres, så det er ikke så rart:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå