Gå til innhold

Brev til jordmor - Ullevål


thankful

Anbefalte innlegg

Har dere skrevet brev til jordmor med ønsker for fødselen?

 

Jeg skal føde på Ullevål. Er det andre som skal føde der som ev. vet om man tar med dette brevet i det man reiser avgårde for å føde, eller er det mest for ens egen skyld at man skribler ned hva man ønsker, så man vet hva man skal be om der og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har skrevet et brev til sykehuset om fødselsønsker og sendte det for en mnd siden. Men har ikke hørt noe om at jeg må skrive til JM også. Men jeg tror at man ikke skal ha så mye ønsker på forhånd for da kan man lett bli skuffet ved fødsel. Hjelp får vi hvis vi trenger det på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Skal føde på Drammen,førstegangs, og var på jordmorsamtale der forrige uke. Spurte om brev, og mens vi satt der skrev hun inn på meg på dataen hvilke ønsker jeg hadde, slik at de bare kunne ta en titt der. Jeg hadde ikke store ønskene. Nevnte bare at jeg gjerne vil ha klyster og at jeg ville ha minst mulig folk å forholde meg til, dvs ingen studenter og annet unødig mas.. og at jeg kanskje ville ha aromamassasje og kanskje badekar..

Husk også at det er lov å si ifra når det pågår, det er DIN fødsel!

Lykke til og GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg fødte, så hadde jeg skrevet brev med fødselsønsker. Men da jeg hadde en styrtfødsel, så gikk absolutt ALT stikk motsatt av det jeg ønsket meg, så denne gangen tror jeg ikke jeg gidder bry meg med å skrive brev. Tror ikke fødselen blir noe annerledes med brev, og man kan jo uansett si ifra til lege/jordmor underveis om det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...