Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 analsex. jeg og typen bestemte oss for at han skulle få sprute i meg. for det er noe vi elsker .men ikke i kusa for da kan jeg bli gravid. så derfor ble det i hull nr. 2. å fyyy det var deilig å jeg håper at det skal bli gjentatt
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 kan samtidig spør: noen tips til hvordan å bli løsere der bak?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Kan anbefale en film. Tristan Taormino expert guide to anal sex! Der er noen gode tips:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 haha. det gjorde vi også. og jeg ble dritløs i magen etterpå.. dreit og dreit.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Anbefaler å søke Tristan Taormeni, expert guide anal sex på youtube. Her får du frem et "sensurert" opptak, men link til en ordentlig videosnutt. Veldig informativt. Noen som kan anbefale en "buttplugg" for nybegynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå