Gå til innhold

min 9 mnd gammel datter passer fortsatt inn i str. 62.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare tenkte over dette idag og skjekket str på klærene hun har på seg. 62 og 68 har hun på seg idag.

syns dette er merkelig, kjolen hun bruker idag er første gang hun bruker og det er den som er 62 :P

men undervektig eller noe er hun ikke. har vel bare en liten jente jeg da^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, ja det var jo pussig. Min jente er 13 uker og bruker stort sett 62 nå. Men kanskje de klærne du har er fra butikker med litt store størrelser?

Men om jenta di passer i str 62 betyr jo ikke det at hun er undervektig som du også sier. Hun er vel bare litt liten da :)

Skrevet

Min på 2 år og 3 mnd har fortsatt klær i str 80:)

Mens i andre har hun 98/104. Tror størrelsene varierer veldig fra merke til merke!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi bikka vel over til str 74 når hun var 10 mnd, og når hun var 2 år brukte hun str 86, og når hun var 3 år brukte hun str 92.... men nå er hun 5 år, og bruker 116/122. Det går seg til! :)

Skrevet

Min er 3 mnd og bruker str-. 68 og 74. Men han er lang i overkroppen da.

Skrevet

Min datter på 2 år og 5 mnd bruker str 80-86

Skrevet

vesla her på 2år og 4 mnd bruke 80-86 har noe i 92 men det er litt stort, 80 begynner å bli knapt nå.. sommeren hun var 10mnd hadde jeg kjøpt inn 74 til henne å det var stort men vi brukte det, vi kunne også bruke det denne sommeren. altså da var hun 1år og 10mnd

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd og bruker 68. ikke så veldig lenge siden jeg pakket vekk 62-klær. Hun bruker også noe i 74. Niesen min er 3 mnd og bruker også 68 - det er mye som er "normalt" :-)

Skrevet

Mye er normalt, ja. Og str varierer veldig. Her om dagen hadde min lille på 5 mnd på seg strømpebukse i 50/56, og at hun har 56-body er ikke sjeldent. Kjoler kan hun bruke både 56 og 68 fordi de er så variable. Men hun er ikke stor, altså. Var bare 47 cm da hun ble født og 61 ved 4 mnd-veiing.

Skrevet

He he, jammen er det stor forskjell på de.

Begge mine gutter gikk rett inn i str 62 etter fødsel, og gikk raskt videre til 68 ;)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Jeg har ei lita jente på 12 uker. hun bruker fortsatt str 48/50:) Veier 4kilo,hehe!

Skrevet

Må si jeg savner litt å ha ei nett jente når jeg må bære på klumpen min. 10 mnd og akkurat vokst utav 74. Nå er det 80-86 som gjelder :oD Og jeg får supermuskler, hehe.

Skrevet

Det savner jeg også, mini her er også 10 mnd, jeg bruker nå mesten bare 86 på henne. Bodyer i str 80 går såvidt på henne nå

Skrevet

Her er frøkna 9,5 mnd på fredag og bruker mest bare str 80... Kan vel passe noen bodyer i str 74+ at hun har ullklær i str 74/80. Buksene i str 80 er ikke lengre enn de må være, og kan nok gå over til 86 om ikke lenge. Stor jente(:

Skrevet

Sønnen min på 20 mnd bruker bukser som er i størrelse 62/68. Noe i 80 kan enda være for stort. Han var 87 cm lang for ca en mnd siden..

Skrevet

Min gutt på nesten 10 mnd kan også bruke noe i 62, så det er nok stor forskjell på størrelsene, for han er jo 75 cm lang. Men skal også sies at han er en smal gutt da :)

Skrevet

Min 3mnd jente bruker også 68-74. Men str varierer jo veldig fra merke til merke, da.

Skrevet

Har gitt opp størrelser jeg... Mini er 16mnd og ligger på 75persentilen (så "stor" gutt, 85cm lang tipper jeg), han kan fremdeles bruke bukser i str 74, men body'ne må han opp i 92-98 i.

Skrevet

ene sønnen min kunne ikke bruke mye i 62 da han ble født, datteren min brukte 50 lenge.

Og kjoler kan jo ofte brukes i båden en større og en mindre størelse avhengig av formen.

Hvordan er kurvene hennes på helsestasjonen da?

Str på barnetøy kan jo være så ymse.....

Skrevet

Jenta mi på 6 uker bruker stort sett bare str. 62. Hun har noen bodyer i 56 som såvidt går an å bruke, og noen 62-klær er knappe i beina. Ser at hun har lange bein i forhold til klesstørrelsene. Har prøvd nattdrakter i 68 på henne (hun ligger i en nå), de blir gode og romslige i bena, men for store i kroppen.

Som mange har sagt før meg, så kan man bruke kjoler som ikke akkurat er "rette" størrelsen lenge. De skal jo ikke akkurat kneppes igjen noe sted.

Skrevet

Husker når jentene hadde 1 års dag... da ønsket vi oss klær til de i str 74... No er de snart 4 år og bruker noe i 92 og 98 i klær...

Skrevet

Ja det er mye som er normalt når det gjelder barn og strl. Vår minste jente på snart 5 mnd bruker strl 74 i de fleste merker, 68 i noe. Mens førstemann som var litt prematur brukte 74 til hun var 1 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...