Gå til innhold

Ringe legen, eller..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker litt råd fra noen erfarne eller noe - advarer mot et par ekle detaljer.

Jeg har hatt hormonspiral i 6 mnd, og blør nå kraftig. (Skal visstnok egentlig slippe kraftige blødninger med denne, derfor jeg begynte med den) Har mistet mye blod, og spiser jern, uten særlig hell ennå. Mye store klumper i blodet. Er svimmel, sliten og uvel, og tenker at dette ikke er helt som det skal, men vil ikke være hysterisk og ringe for mye til legen, heller. Har holdt på slik i omtrent 2 uker nå.

Dette har jeg jo ikke tid til, juleselskap for 9 mennesker på julaften og huset fullt i morgen....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det bør du. Du trenger ikke ringe legevakta, men du bør ringe fastlegen din i morgen, i det minste for å få komme og sjekke hb'n din.

Skrevet

Er det 2 uker siden du satte inn hormonspiralen? Har en venninne som satte inn hormonspiral. Å hun blødde mer eller mndre i 6 uker. Ikke så mye som det du beskriver. Kan ta litt tid før hormonspiralen virker som den skal. Å mensen blir helt borte. ( ble det på min venninne)

Jeg bruker p-sprøyte å hadde samme problem som du beskriver. Blødde masse. Å blod som kom i klumper. Blødde i 4-5 uker, men etter det så ble mensen helt borte :-))

Har gått på p-sprøyte nå i mange år. Å har hatt mens 2-3 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...