PinkBabyDoll Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Snuppa har så hard mage at hun ikke klarer å trykke ut avføringen. HAr kjøpt micro, så det jeg egentlig lurer på er vel om vi kan forvente at det gjør vondt for henne?? På forhånd takk for svar ))
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Ja, jeg var desverre nødt til å bruke det noen ganger på eldstejenta. Det gikk helt fint, og det var ikke vondt. Hadde hun kunnet da, så hadde hun nok takket meg for at hun fikk det ut...
PinkBabyDoll Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 Tusen takk for svar Greit å vite hva man går til...
Två små trollungar Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Vi også, to ganger... Det gikk helt greit, litt gråting og så satte vi henne på potta, samtidig som jeg var hos henne, og koset med henne når det var vondt/ekkelt... Når magen ikke ble bedre, men fortsatte å stoppe seg opp, gikk vi til lege og ble anbefalt å bruke høye doser av laktulose/duphalac (som man drikker) og å få henne til å generellt drikke mye. Lykke til!
PinkBabyDoll Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2009 Nå er det gjort, og det ble sånn som hos deg Endel gråting, men det gav seg med en gang alt var kommet ut...også så godt humør etterpå )) Fikk saftis i premie og har både spist og drukket godt etterpå. Skal prøve å få det til å gå med masse drikke og klare oss uten laktulose, så får vi se hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå