Mor di! Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Til barnedåp/bryllup? Vi har marsipankake, sjokoladekake, ostekake, gulrotkake, suksessterte og kransekake. Hvor mange ville dere hatt?
Lillesnuppis Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Høres ut som du har bra med kaker da. Har du ikke noen julekaker du kan ha på ett brett da? Hva med å lage verdensbeste da? (kvefjordkaka) Sett frem en konfekt eller en bolle med twist...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 vi var vel 25 stk i dåpen til minstemann, og hadde marsipankake (jada, med 32 biter), ostekake, verdens beste, suksessterte, sjokoladekake, kransekake og div frukt på kakebordet.... det var EN som spiste av dåpskaka, og det var meg. Så jeg hadde kake i laaaaaaange tider etterpå! Hadde jeg visst det nå, så hadde jeg hatt dåpskaka+3 til, maks!
Mor di! Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Ja, også julekaker og julesnop i tillegg, da :-) Gjør ikke noe med mange kaker, eeelsker rester! Noen av disse går vel an å fryse ned også... takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå