Gå til innhold

åååååh*kvalm og sliten'

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8+1 og kvalmen tar rett og slett knekken på meg, får ikke gjort en dritt her hjemme til jul og vi skal feire jul hos oss med familien på besøk*kvir meg*

jeg er heldig en dag om jeg klarer å la vær å spy opp absolutt alt jeg putter i munnen som gjerne er 2 skiver for dagen og tilhørende drikke, takler rett og slett ikke å få mat i magen da slår den full gallopp og sender meg til doen...

var kvalm med småen her og i 9 mnd men jeg spydde aldri, nå spyr jeg så og si hver gang jeg prøver å spise=( er en smule frustrerende og jeg aner rett og slett ikke hva jeg kan spise lengre for å klare å beholde bitte litt...

tenker på nurket i magen, alle sier at h*n tar det h*n trenger meeeeeeen uff,kjennes ikke noe godt ut, går mer ned enn opp i vekt....

men men skal være glad så lenge jeg er kvalm sånnsett, siden jeg mistet litt av det sist ved MA og er redd for at det gjentar seg, men dette sliter meg i fillebiter...håper virkelig dette avtar om et par uker, ellers kommer ikke mannen i huset til å finne meg igjen lengre...

dagens sutrete innlegg fra meg, er egentlig veldig glad for kvalmen men det sliter meg sånn ut, spes nå når jeg vet jeg har mye som skal unna før jul og før familie dumper innom...*blæh*

om mulig, helt feil tid å være gravid...

hehe ha en flott jul jenter, legger meg på lading i håp om å få gjort noe i dag bortsett fra å slite ut sofaen*mumle*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det akkurat likens som deg, men jeg ble anbefalt tørrkjeks for å prøve med... å nå har jeg begynt akupunktur mot kvalmen, om det vil funke er noe annet:p

men så har jeg lest at flere har fått noe hos legen mot kvalmen, husker ikke hva det het.. men du kan jo spørre han el jordmor evt...

slitsomt å være så dårlig før jul iallefall..jeg holder på å flytte å skal være ut å ha vasket hele leiligheta på 3 dager... må le for vet ikke hvordan jeg skal rekke alt, å gjøre det meste selv..:P

mn mn...

lykke til videre, håper kvalmen din gir seg etterhvert=)

God Jul I allefall=)

Skrevet

trodde nesten det var meg som hadde skrevet overskriften... :-D

Jeg er helt kaputt... er kvalm.. brekker meg... og kaster bittelitt opp iblant...... trenger myyyyyye søvn...

Jeg gruer meg til "må gjøre imorgen" lista mi... den er blitt litt lang... håper dagen i morgen blir grei...

Vi skal heldigvis bort på julaften.. men det skal jo bli jul i våres hus au.. gleder meg til jula er igang.. og vi bare kan slapppppppe aaaaa... :-)

Skrevet

Det jeg ble anbefalt er Afipran. Det funker ikke alltid på meg, men det er verdt et forsøk. Også har jeg hørt at Sea band er bra.. Jeg er hvertfall villig til å prøve alt, for jeg er så forferdelig kvalm! spiser maks 1 lite måltid om dagen og går bare ned i vekt.. Også i jula som det er så mye god julemat a'gitt! :P Hehe..

Skrevet

Jeg er i uke 8 og jeg er dødskvalm. Har ikke vært sånn de to andre gangene. Jeg sitter å kniper munnen min igjne for at jeg ikke skal kaste opp... Jeg gruer meg til ribba på julaften................

og så har jeg lyst på alt annet enn det vi har i huset.

tomater og ritz kjeks...............

Må løpe ut å kjøpe i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...