MammaMø med to små Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Må bare få ut litt frustrasjon! Jeg har en 30% stilling ca på jobben min, men er så mye sykdom der at jeg jobber tilsvarende en 70% ca. Denne mnd hadde jeg 101 timer på timelista. Jeg jobber 3 av 4 helger i måneden, men sjefen blir f**n meg aldri fornøyd!! Han syns da at 100 timer var altfor lite! Har sagt til han at jeg helst ikke vil jobbe så mye dagen fordi jeg sover så fryktelig dårlig, men jobber gjerne kveld. jeg jobber 1 og 2 juledag og 1 og 2 nyttårsdag, men det mener han er altfor lite! det eneste av skift som var ledig var julaften og nyttårsaften men det vil jeg ikke jobbe! I helga som var var jeg på besøk hos mamma og stefaren min i sverige som har kjøpt feriehus der nede. Sjefen mente at det var rart jeg orket det men ikke å jobbe! Jeg mener at når jeg jobber 3 helger så må jeg da kunne bruke den 4 helga mi til å reise på besøk! sjefen mente jeg heller kunne jobbe,for man ble jo ikke sliten av det heller! Han irrirterer meg skikkelig og måten ting blir sagt på høres ut som om jeg er en byrde for firma! Han får meg til å få dårlig samvittighet for at jeg er gravid og jeg prøver alt jeg kan å unngå å prate med han. jeg har alltid trivdes veldig godt på jobben og aldri hatt problem med å si ja til å jobbe ekstra, men etter han ble sjef har det bare gått en vei, Jeg vurderer strekt og ikke gå tilbake til jobben min etter permisjonstiden selvom jeg egentlig liker jobben min veldig godt. men med han som sjef så vet jeg ikke om jeg orker det. han bryter meg ned og det har sikket noe med hormoner å gjøre men har grått mye pga han og det han sier til meg! INGENTING jeg gjør er bra nok! selvom jeg er gravid og ringer å tilbyr meg å jobbe uten å bli spurt, jobber doble skift fordi det er sykdom... ingenting er bra nok, jeg jobber for lite!! uff,ble langt dette her, må bare få det ut og høre hva dere syns jeg skal gjøre?
Venter på nr 2:-) Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 hvis han mener du jobber for lite må han heller ansette deg i en høyere stilling! har du bare 30% er det jo helt opp til deg hvor mye ekstra du vil jobbe!
MammaMø med to små Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 det er ingen ledige stillinger nå.. var både en heltid dag og en nattevaktstilling jeg søkte på før jeg ble gravid(vært ekstrahjelp der siden 2007) ,men siden den ble utlyst internt og det var andre som søkte som har jobbet der lenger, fikk de stillingene i steden.... jobber ca 30% ja, men er i utgangspunktet ekstrahjelp, men når jeg fikk de nye skiftene mine så sa jeg at jeg vil ha fri iallefall en helg i mnd, det skjønte han sååå godt.!! og selvfølgelig skulle jeg ha det bla bla bla.. men nå er det tydeligvis ikke bra nok noe jeg gjør! Jeg sa: Jeg er faktisk gravid og man blir mer sliten når man er det. fikk til svar at å være gravid ikke var en sykdom og at man ikke ble sliten av å jobbe der! herregud hva i helvete vet han om det å være graivd a? ååå blir så frustrert for han ødelegger så utrolig mye ! jeg elsket jobben min før han ble sjef, men pga han misliker jeg å være på jobb
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 tror ærlig talt at jeg hadde sagt at jobben er 30%, og det tilsvarer så og så mye i timer, og det er ikke en 100% jobb du har. Hadde satt foten ned, og sagt at han må respektere det du har skrevet under på at du skal jobbe, og ikke pushe på det mer jobb enn det. Han som sjef burde være såpass proffesjonell at han ikke holder på på den måten! I verste fall hadde jeg bare gått til legen og sykemeldt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå