Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hva er planene deres ikveld?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 rydde og vaske. Er ferdig med kjellern og kjøkkenet, så har "bare" resten av huset igjen:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg skal avsted å handle etterpå, så har jeg gjort det til jul. Ellers bare slappe av og kose meg. Skal spise rakefisk sammen med min søster.
Lene~mor til tre Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Her har det vært en travel dag, først var vi ute å handla litt og hentet pakker med julegaver på postkontorer i den køen. Så var vi hjemme litt og pyntet oss litt før vi dro i bursdag til mine barn sin oldemor og da var vi ikke hjemme før halv 8. Da var vi så slitne at vi bestilte en pizza og nå har ungene akkurat lagt seg.
yasmina Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Vi har vaert paa secret santa party hos naboen og det var utrolig moro . KOste oss masse !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå