Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er 33 uker på vei og i går kveld kjentes det ut som om jeg fikk sterke mens smerter. Det satt hovedsaklig i korsryggen og i underlivet. Det var også som det strålte fra hoftene og ned mot knærna. Det kom i tak og men slapp ikke ordentlig. Det holdt på mer eller mindre i en halvtime, da ga det seg helt. Magen strammet seg lit også. Har ikke kjent noe mer til det, men har litt mensmurringer. Den lille i magen er fortsatt aktiv Så kan det ha vært modningsrier? Eller kan det ha vært noe helt annet. Jeg er førstegangsfødene som dere sikkert skjønner Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Ingen som vet eller har hatt det sånn?
PAVEEL Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jepp:) Stemmer nok det. Kroppen holder på å ordne seg klar nå vettu;) Lykke til med fødsel og baby:) God jul Hilsen 3 barnsmor.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Tusen takk Og takk for svar! Ha en god jul du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå