vildejenta Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 De skal ikke sende tante pose på julaften... Selv om det ikke er verdens beste film så er det tradisjon...
vildejenta Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 En gammel svart-hvitt film som pleier å gå kl 16 på julaften, er en tradisjon hjemme hos oss iallefall, har gått i maaaange år, men i år skal de vist ikke sende den
Lillesnuppis Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Skal dem ikke??? Ja da må jeg si dem er dumme jeg også. Gleda meg sånn til denne dette året. Hadde tenkt å ta opp filmen siden jeg aldri får sett den fullt ut pga det er da vi pleier å reise bort dit vi skal juleaften eller at dem vi skal ha juleaften kommer til oss. Blir den sendt senere i jula da eller????
petite fleur Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Aldri hørt om tante Pose? :-O Men men.....trodde det var nrk som brukte å sende den?
vildejenta Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2009 Er tv2 den pleier å gå på, men ikke i år nei, ser ikke ut som den blir sendt senere i jula heller.. De har da sendt den på julaften kl 15 eller 16 i sååå mange år.. Er liksom en del av julestemningen hos oss, får heller ikke tak i den på dvd før julaften tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå