Gå til innhold

Juletre+1 åring = no good!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke stå i fred treet her hjemme iallefall!

Så nå har vi bare kuler øverst på treet ;)

Hvordan er deres ettåringer med treet? Dere som har tatt det inn nå da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente på 10 mnd, og jeg var litt bekymra for hvordan det skulle gå med juletre i år, men det har gått overraskende bra. Hun virker lite interessert i det faktisk. Hun har plukket litt på de nedeste kulene, men ellers krabber hun stort sett rett forbi.

Skrevet

Vi pleide å pynte med uknuselige ting nederst når våre var så små, slik at de fikk tilfredstilt nysgjerrigheten og samtidig fikk de beskjed om at de måtte være forsiktige og etter hvert, etter at de hadde undersøkt noen ganger, at de skulle la treet være i fred. Gikk helt utmerket med alle våre i hvert fall.

Skrevet

Vi har også ettåring i år igjen, og gjør som sist gang; henger uknuselige ting nederst :)

Om det ruller noen småtterier rundt på gulvet er syns jeg er verdt gleden i ansiktet hans når han ser treet og får ta på julepynten.

Skrevet

Har ikkje 1 åringer, men han som no er 5 reiv ned juletreet to ganger når han var 2 år! 2 åringen me har no har ikkje klart det enda, men er ikkje lenge før pusen gjør det!! :D

Skrevet

Her rives både lys,kuler og greiner av....klåfingra sønnen min hehe. Håper han snart blir lei!

Skrevet

Sønnen vår var 14 mndr til jul i fjor, og etter den første runden med klåing og beundring, så var han ferdig :-) Tror nesten det blir verre i år, blitt mer ulydig...

Skrevet

det har aldri vært noe problem med småen. sa bare nei når han gikk bort til treet også var det greit. - katten derimot... hehe.. men vann funker fint... så den har lært

Skrevet

Nei betyr tydeligvis ja her ;)

Han ELSKER å gjøre ting han ikke får lov til,teste mine grenser er det gøyeste han vet om hehe

Skrevet

hehe... du må gjøre det slik at han angrer på at han prøvde :P

neida... hehe.. heldigvis er barn forskjellige. jeg har alltid sakt nei, og om han har prøvd har jeg flyttet han 1/2 meter unna tingen og sakt nei, igjen. og gjort sånn til han ikke gad mer. - men min er en enkel fyr.

Skrevet

;) Sa til mannen: Søren og at dette treet ikke stikker! ;)

Jeg tar han bort og sier ikke røre,prøver å ikke si for mye nei,men ingenting hjelper på han der. Desto mer jeg tar han bort,desto mer vil han gjøre det. Sukk,kommer til å bli noen slitsomme år fremover!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...