Gå til innhold

Kjønnsvorte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

I mitt første svangerskap for 4 år siden fikk jeg en kjønnsvorte som ble litt stor på slutten av svangerskapet. Legen sa det var vanlig at viruset lå latent og at d kunne komme utbrudd flere år etterpå ved feks svangerskap. Men at disse som regel gikk vekk etter en tid etter barnet var født. Hun skulle fjerne den kirurgisk (siden den nesten så ut som en blomkål på stilk mente hun den enkelt kunne kuttes av med kniv) men den dagen jeg var der og skulle fjerne den var legen syk og jeg orket ikke ta det opp med vikaren. (jeg gikk aldri til lege med dette, men det ble oppdaget av legen selv ved 6 ukers kontrollen). Etter det har det aldri blitt til at jeg har gått til lege med det, syns det både er ekkelt og flaut. og regnet jo med at den ble borte ettervert, noe den ikke gjorde. Den ble mindre men forsvant aldri.

 

Og nå er jeg gravid igjen, 25 uker på vei og den har gradvis blitt større og større. Den legen jeg gikk til sist har sluttet og jeg har nå en ny mann som jeg ikke føler for å gå med problemet til. Så har ikke gjort noe med den til nå, men den blir stadig større og er i veien for trusestrikk, ubehagelig ved sex og i det hele tatt bare plagsom. I dag var den ekstra vond og jeg prøvde å ta på den, og da var det akkurat som den sprakk og det kom mye blod ut av den, etterhvert datt mye av den av, dette gjorde ingenting vondt men blør masse, fortsatt 30 min senere. Er bare en stubbe igjen, noen som har opplevd noe lignende? Hva kan jeg gjøre for å få den vekk, og noen som har fått den skjørt vekk av leger, gikk d i såfall greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...