Gå til innhold

Til neste jul vil jeg være mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare handle noen julegaver og sukke over hvor slitsomt det er..

så kan han få vaske hele huset,handle og pakke inn alle gavene, holde oversikt over hvem som har fått det de skal ha, sende gaver til rett tid med posten, lage julekaker og bake peppekakehus,sende julekort, rydde, kjøpe juleklær og sjekke at finskoene fortsatt passer, og hva som skal tas ut av fryseren i tide. Og tilberede alle middagene, planlegge mengde i forhold til gjester og lage til julestrømpe..

Jeg er 100% student, i praksis tilsvarende 100%s stilling, 100% husmor og 100% utslitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver bare under på den jeg! Heldigvis skal vi på fjellet med svigermor i jula, så hun står for all matlagingen, og huset hjemme har vi ikke behov for å rydde så veldig, siden vi ikke skal være der. Ikke er jeg student heller, men det er søren meg mye å gjøre for det, så hvordan du klarer det, det vet ikke jeg! Hos oss er det mannen som er student da, men jeg har ikke sett han åpne en bok på flere måneder.

Skrevet

Men det er da faktisk du selv som velger å styre så voldsomt til jul da...

Skrevet

Enig!!!!!!

Men helt ærlilg, så tror jeg ikke mannen min hadde klart å holde styr på alt det som må holdes styr på rundt jula. Pakker, mat, vasking osv...

Skrevet

Ma MÅ ikke vaske ned hele huset til jul. Bedre å gjøre det på våren, da syns det jo faktisk og.

Skrevet

Da skulle jeg likt å se hva som skjedde hvis hun ikke gjorde NOEN TING! Hadde det blitt jul i huset der da? Det har jeg lyst til å prøve en gang.

Har prøvd å streike før når det gjelder husarbeid og klesvask, men det nytter ikke, for til slutt har jeg ikke rene klær, og er bare nødt til å vaske for å ha noe å ha på meg. (Har ikke så stort utvalg i skapet, så jeg må vaske ofte.) Dessuten bryr ikke mannfolk seg om de vasser i hybelkaniner eller gjørme på gulvet.