Kystrøya Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hvor lenge etter fødselen fikk dere satt den inn? Hvor lenge etter fikk dere mensen? Og hvor lang tid tok det før den ble stabil? (dersom den ble det da) Fødte for 9 mnd siden. Fikk satt inn spiralen 6 uker etterpå. Men har enda ikke fått mensen. Sluttet å amme for litt over 2 mnd siden. Merkelig at den ikke er kommet enda. Føler meg ikke gravid heller, så tror ikke det er grunnen til at den ikke kommer.
Gjest irismor Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Satte den inn på 6 ukers kontrollen. Mensen kom da som vanlig, gikk rett tilbake i vanlig menssyklus. 5 dager mens 4 uker opphold 5 dager mens 8 uker opphold 5 dager mens 4 uker opphold osv.... Har ikke hatt noe problemer med den i det hele tatt. Litt anderledes nå for nå kommer mensen og går som den vil, har havnet i overgangsalderen. Men det er helt greit er snart 40 så da har jeg mange mensfrie år framfor meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå